Subaru získalo ocenenie „Ocenenie za najlepšiu vernosť značke v automobilovom priemysle, dva roky po sebe“
Subaru sa umiestnilo na najvyššom mieste s lojalitou [60,5%], čím prekonalo všetky ostatné automobilky. Toto ocenenie vyjadruje uznanie automobilovej značke za kombináciu dlhovekosti, hodnoty, dôvery a výkonu prameniace zo štúdie lojality spoločnosti J.D. Power v USA pre automobilový priemysel.
„Majitelia Subaru sa zaujímajú o spoľahlivosť a schopnosti našich vozidiel, ako aj o dôveryhodnosť našej značky. Toto ocenenie od spoločnosti JD Power je dôkazom ich lojality,“ povedal Thomas J. Doll, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Subaru of America. , Inc. „Sme stále vďační za odhodlanie našich majiteľov a sme hrdí na to, že môžeme našim zákazníkom poskytnúť dlhodobú hodnotu, a to ako automobilka, tak značka, ktorá je viac ako len automobilová spoločnosť.“
Na základe údajov z informačnej siete o energii spoločnosť J.D. Power vypočítala, či majiteľ zakúpil tú istú značku po obchodovaní s existujúcim vozidlom pri kúpe alebo prenájme nového vozidla. Vernosť zákazníkov je založená na percentuálnom podiele majiteľov vozidiel, ktorí si pri obchodovaní alebo nákupe svojho ďalšieho vozidla vyberú tú istú značku. Výpočtové štúdie lojálnosti automobilovej značke v USA do roku 2020 sú založené na údajoch od júna 2019 do mája 2020 a zahŕňajú všetky modelové roky, s ktorými sa obchoduje.
Toto ocenenie radí lojalitu značky ako nevyhnutnú ambíciu pre výrobcov automobilov, pretože vedie k tomu, že zákazníci sa opäť vrátia ku značke. Po vytvorení lojality k značke zákazníci pravdepodobne odporučia značku auto iným priateľom a rodine. Subaru sa umiestnil na najvyššom mieste vo svojom segmente na základe reputácie automobilky, ktorá prináša bezpečnosť, dôveru a hodnotu do popredia v nakupovaní automobilov.